tirsdag, juni 05, 2007

del.icio.us

Her er endelig noget jeg er ubetinget begejstret for. Jeg har haft en konto i et par år vel efterhånden, og jeg bruger den rigtig meget. Jeg har installeret knapperne på alle de pc'er jeg bruger på arbejde og privat, og finder jeg en hjemmeside der kan bruges i Kloge Åge, eller som jeg skal have kigget nærmere på privat, eller bare skal have nem adgang til alle steder fra (f.eks. diverse logon-sider) - så er det bare et klik og lidt tagging, så er den til at finde hvor som helst og når som helst.

Til gengæld er jeg nok en asocial tagger, jeg tagger på dansk først og fremmest. Det har dog ikke afholdt mig fra at blive inspireret - det er altså lidt sjovt når man har gemt noget som kun få andre også har liggende, og så se hvad disse andre ellers interesserer sig for. Det er serendipitet på den nemme måde. Jeg er flere gange faldet over nogle guldkorn på den måde.

Ingen kommentarer: