tirsdag, juni 05, 2007

SL#2

Så prøvede jeg igen. Nu lykkedes det mig at komme til Info Island, hvor det første jeg foretog mig var at falde ud over en stejl skrænt. Lærte dog at flyve og kom op igen. Jeg fandt også teleporteren, og har nu efterladt Tekman Tripsa i et mennesketomt infopalads. Jeg fandt dotbot, skriv opgave og en del andre ting, men synes stadig det er svært og besværligt at navigere rundt. Jeg kom i karambolage med beplantningen blandt andet.
Og så er det lidt kedeligt at der ikke er andre, men ok, det er Grundlovsdag og solen skinner.
Jeg ved ikke om jeg har sendt en IM til Jojo Voyager, kunne ikke finde nogen send-knap. Det vil vise sig næste gang jeg prøver - så skal jeg jo have en t-shirt hvis beskeden er modtaget.

Der mangler altså nogle oplysninger om hvordan tingene virker. Kan man f.eks. finde en destination via en SLurl mens man er inde i SL? Jeg kom ind ved at klikke på URL'en i 23ting bloggen, det kan vel ikke være den eneste måde???

2 kommentarer:

Vera Kelgart sagde ...

Hej Therese. Jeg søgte dig frem, jeg havde været herinde og se hvad din avatar hed, da vi havde snakket om SL på turen. Så var der en knap "instant message", den klikkede jeg på og kunne så skrive beskeden og trykke enter.
Jeg gider ikke gå derind mere idag, men det kunne måske være skægt engang at gå derind samtidig, så kunne man måske finde på mere

Therese Ekman sagde ...

Ja, klart! Mangler at møde nogen derinde, det er ligesom der ikke er så meget mening med at rende rundt alene.