torsdag, juni 21, 2007

Wikipedia

Ja, så skete det også for mig - jeg er bagefter, så nu tager jeg tingene i lidt vilkårlig rækkefølge.

Jeg er faktisk blevet ret glad for Wikipedia på det sidste. Man finder mange emner der som ikke er andre steder - selvom kvaliteten af artiklerne selvfølgelig er noget ujævn. Jeg har en konto og har bidraget lidt til artiklen om Læsø, som er et sted jeg kender ret godt. Når man kigger i historikken til den artikel, synes jeg det vidner om et ret respektfuldt og sobert samarbejde mellem skribenterne.

Men at lave min egen Wiki - det har jeg nu ikke rigtig lyst til før jeg virkelig har en god ide. Til gengæld synes jeg det er fint at Wikierne blomstrer på nettet. F.eks. den danske Comicwiki
som vi har fundet værdig til at komme med i Kloge Åge.

Ingen kommentarer: