torsdag, maj 31, 2007

Second Life



Åh nej, tænkte jeg umiddelbart da jeg så at vi både skal nå SL og noget billedmanipulation i denne uge. På den anden side er jeg hjemme og syg men på vej op til overfladen i dag, så jeg har vel tid. Så gik der et par timer med det.

Jeg har haft en avatar før uden at opleve noget særligt, men jeg prøver frisk igen. Denne gang hedder min avatar Tekman Tripsa, og nej, hun ligner ikke mig. Hvorfor dog ikke gribe chancen for at blive høj, slank og muskuløs og ligne en tegneseriefigur? Mig selv kan jeg jo altid ligne.

Hun ser lidt betuttet ud, og hvad skal hun med den megalommelygte? Nu har jeg i mellemtiden lært hvordan man lægger ting fra sig igen, så den er klaret.

Jeg synes altså at SL er en endda meget tung sag at have med at gøre. Det er ikke særlig let at bevæge sig rundt og det frøs for mig to gange så jeg var nødt til at slukke for pc'en på den hårde måde. Jeg har dog sat mig for at jeg vil blive ved indtil jeg har fundet information island - jeg ved i øvrigt at man kan finde Dotbot derinde, og det vil jeg se. Og jeg vil have en 23 ting t-shirt. Og hilse på nogen. Men det er meget tidsrøvende synes jeg. To timer har jeg brugt på download, genstart og oprettelse, og jeg render stadig rundt og støder ind i murene i introområdet.

Ingen kommentarer: