torsdag, august 23, 2007

blogmusic.net

Jo, ok - nu går det lidt hurtigt og rækkefølgen er tilfældig. Men jeg er alligevel glad for at komme videre med 23 ting, for blogmusic.net ser ud til at være værd at bruge. Den er let at bruge og det er jo utroligt at man kan finde så meget musik ganske gratis. Men nu, da jeg sidder og lytter til min første playliste synes jeg at lydkvaliteten er ret ringe i forhold til lastFM. Og lige nu afbrød den brat det nummer jeg var ved at høre i stedet for at lade det slutte helt. Så for at sammenligne kan man sige at her bestemmer man helt selv hvad man vil høre, tilgengæld er kvaliteten ikke i top. LastFM er sjovere synes jeg, på grund af alle de andres tags og fordi man kan få serveret en masse musik man ikke kendte, men som minder om noget man kan lide i forvejen. Den inspirerer i høj grad til at gå på opdagelse.

Ingen kommentarer: