torsdag, august 23, 2007

Technorati

Her har jeg så også valgt kontoen fra. Blandt andet fordi jeg ikke har lyst til at være mere synlig med mine blogs - de kan ikke interessere andre end mig selv. Men muligheden er god at kende, til hvis jeg en dag laver en blog som jeg ønsker at komme i kontakt med andre igennem. Mere om det senere i opsummeringen.

Jeg søgte på libraries, og fandt en del biblioteksblogs. Nogle af dem kendte jeg godt, andre skal jeg have kigget på ved lejlighed. Ikke alle var relevante, så der blev et par udflugter til helt andre emner ud af det.

Faldt også over noget helt andet (ikke ved at søge på libraries): http://paleo-future.blogspot.com/ om hvordan man i fortiden forestillede sig fremtiden. Ret sjovt faktisk, hvor har man tit set sådan nogle billeder af folk i minimalistisk tøj i hjem med masser af ret klodsede apparater og intet rod. De skulle bare vide...

Ingen kommentarer: