søndag, maj 06, 2007

Flickr


Therese og kirsebærtræ 001
Originally uploaded by Therese E..
Her er et billede af mig. Det ligner vist nogenlunde. Men ikke om jeg kan få det ind i min profil! Og jeg har læst hjælp-funktionen, og jeg har brugt foreløbig op mod en time på det. Må forsøge igen en af dagene. Billedet er lagt på bloggen ved hjælp af blog this-funktionen.

Jeg har haft en Flickr-konto i et stykke tid, men har først for nylig fået et digitalkamera, så det har været lidt omstændeligt at scanne fotos og så uploade dem. Desuden ved jeg ikke rigtig hvem jeg skal dele dem med - de er ret private (uden dog at være hemmelige) og interesserer nok ikke andre end dem der er med på dem. Men man er da velkommen til at se dem her.

Jeg har ikke været særlig omhyggelig med mine tags på grund af ovenstående. Men jeg kan da se at et par af mine billeder har været set af andre. Det er nok fordi de har haft en titel der har været helt lige ud af landevejen, det er to billeder fra Island som jeg har kaldt henholdsvis Gullfoss og Geysir. Det viser jo også at det kan lade sig gøre at vise sine billeder til flere hvis man gør sig lidt umage med navngivning og tags.

Ingen kommentarer: