søndag, maj 06, 2007

Flickr#2


Shwedagon Pagoda
Originally uploaded by osanderson.
For at fuldføre en af opgaverne har jeg fundet dette billede. Det forestiller Shwedagonpagoden i Rangoon. Jeg kender ikke fotografen, men billedet er fra et af de mest fantastiske steder i verden jeg har været. Så Flickr kan også bruges til at genopfriske rejser og se om steder man har set for 25 år siden findes endnu.

Trading card funktionen er sjov. Jeg har skrevet om den i min gamle blog for nogen tid siden:

Her er bilkortenes afløser: Bibliotekarkort! Der mangler bare lidt standardisering i oplysningerne hvis man skal spille med dem ligesom med bilkort - selvom man vel må sige at en egenskab som "Surprisingly dust resistant" indiskutabelt må slå det meste, hvis det gælder om at være udholdende i faget i længden.

Ingen kommentarer: