søndag, maj 06, 2007

MSN#2

Nå, nu til den egentlige opgave: Jeg har downloadet MSN live messenger herhjemme (ja - jeg sidder her og laver 23 ting i weekenden. Og enhver er velkommen til at finde mig, jeg bruger min almindelige arbejdsmailadresse her.

Jeg kan godt forestille mig MSN som et godt værktøj på en stor arbejdsplads, hvor man så kan have et overblik på en nem måde over hvem der er på arbejde. Det kan vel også være en let måde at sende beskeder til hinanden - i hvertfald de beskeder der kræver et svar med det samme. Men der skal nok en MSN-kultur til på arbejdspladsen så det ikke bliver et forstyrrende element eller endnu en stressfaktor.

Måske er det en god ide også som lånerkontakt, men så skal der sættes tid af til det, så man har MSN-vagt eller hvad man skal kalde det. Forestiller mig en udlånsvagt med lånere i referencen, på telefon og på MSN - det kan godt blive for meget!

Ingen kommentarer: